oujmandegar

تورهای نوروزی اوج ماندگار

تورهای نوروزی از بهترین فرصت‌های سفر برای ایرانی‌هاست که یک سفر خارجی یا داخلی مناسببا میزان هزینه و زمان خود را تجربه کنند، زیرا فقط تعطیلات نوروز است که بیشترین تعطیلی را در اختیارتان می‌گذارد و از طرف دیگر چون بهار و فروردین است، بهترین فصل برای سفر به خیلی از کشوهاست و در ایران هم آب هوایی خاص تجربه میکنید. بنابراین، از اواخر بهمن ماه و اوایل اسفند ماه آنهایی که تصمیم دارند تعطیلات نوروزشان را در کشوری دیگر بگذرانند، مشغول انتخاب و جستجو میان تورهای نوروزی می‌شوند. در این مطلب می‌خواهیم هر آنچه لازم است درباره تور نوروز بدانید را در اختیار شما قرار بدهیم که بهترین تصمیم برای سفر خود با اوج ماندگار را داشته باشید. همچنین بهترین مقاصد نوروزی که هر سال طرفداران زیادی دارند هم به شما معرفی میکنیم.



تورهای نوروز ۱۴۰4

تور نوروز ۱۴۰4 می‌تواند یک تور ویژه و خاص باشد که خاطرات متفاوتی برایتان رقم بزند. شاید گمان کنید با گرون تر شدن قیمت تورها، تور نوروز ۱۴۰4 هم حتما توری گرون است و باید از آن سفر منصرف شد. صحیح است که گرانی دلار باعث شده تورها گرانتر از قبل شده‌اند و تورهای نوروز هم به دلیل ویژگی‌ و شرایط خاصی که دارند معمولا قیمتشان بیشتر از ایام دیگر سال است، امّا شما می‌توانید با انتخاب مقاصد دیگر که همچنانقیمت مناسب و دست یافتنی هستند.

پیشنهاد ما به شما اگر قصد سفر در تعطیلات نوروز را دارید، حتما به محض مشخص شدن برنامه‌ سفر نوروزتون تا اوایل اسفند تور نوروز ۱۴۰4 را رزرو کنید که با کمبود جا یا پر شدن ظرفیت تور و هتل مواجه نشوید. همیشه تورهای نوروز بسیار محبوب هستند و در این تعطیلات سال خیلی از افراد تصمیم به سفر می‌گیرند. بعضی از مسافران حتّی کل سال پول‌هایشان را پس انداز می‌کنند که بتوانند از تعطیلات نوروزی و هوای مطلوب بهاری برای سفر استفاده کنند و در تورهای نوروز شرکت کنند. تور نوروز بهترین تصمیمی است برای سفرهای فروردین که می‌توانند برای استراحت کردن بگیرند و سفر به خودشان هدیه دهند. در ادامه این مطلب چند مقصد مناسب و پرطرفدار تور نوروز ۱۴۰4 را معرفی می‌کنیم.

انواع تورهای نوروز 1404

همه تورهای نوروز ۱۴۰4 را در این صفحه می‌توانید ببینید. انواع تورهای نوروز را می‌توان از نظرنوع سفر به دو دسته زمینی و هوایی تقسیم کرد. تورهای زمینی یا هوایی بودن سفر در قیمت و برنامه سفر تاثیر مهمی می‌گذارد. بخاطر همین در مرحله اول باید تصمیم بگیریم که قصد سفر به صورت زمینی یا هوایی به مقصد مورد نظرمان داریم .

تور نوروز زمینی عمدتا سفر با اتوبوس های VIP است که تعداد حدود 24 نفر دارد و به صورت گروهی انجام میشود . اما تورهای ریلی یا همان قطار خیلی کمتر است زیرا سفر ریلی به کشورهای همسایه فعلا برقرار نیست. بنابراین اگر به سفرهای زمینی جاده‌ای علاقمندید و زمان طولانی در مسیر بودن را دوست دارید، تور زمینی گروهی انتخاب مناسبی می‌تواند باشد، ضمن اینکه از نظر هزینه هم قیمتش کمتر است. اتّفاقا در نوروز چون تعداد روزهای تعطیلی‌ها زیاد است عده‌ای تصمیم می‌گیرند زمینی سفر کنند چون هم بصورت گروهی هست هم تعداد افراد در یک خانواده میتوانند در یک ماشی باهم باشند ، تور زمینی آنتالیا،تور زمینی استانبول که ممکن است طی سال کمتر برگزار شود، در نوروز بیشتر می‌شود.

تور نوروز هوایی هم که خواهان خود را دارد و انتخاب آنهایی است که می‌خواهند در سریعترین حالت به مقصد برسند و توان مسیرهای طولانی زمینی را ندارند. همه مقاصدتورهای خارجی تور نوروز هوایی دارند و مسیر هوایی‌شان بسیار زودتر از زمینی به مقصد می‌رسد. مثلا با تور هوایی استانبول در عرض دو ساعت ،تور هوایی دبی با 3 ساعت پرواز به مقصد می‌رسید.

مقاصد سفر محبوب ایرانیان در نوروز ۱۴۰4

تعدادی از مقاصد و تورهای هستند که هر ساله نوروز میزبان بسیاری از گردشگران و مسافران ایرانی می‌شوند. این مقاصدو کشورها یا به دلیل قیمت مناسب و امکانات هتل یا نزدیک بودن به ایران و طول پرواز کم یا جذابیت‌های متنوعشان از نظر امکانات هتل و خدمات هتل برای ایرانیان محبوب شده‌اند. در این قسمت به صورت کوتاه با این مقاصد و جاذبه ها آشنا می‌شویم.


تور ترکیه نوروزی

تور نوروزی ترکیه را بدون اغراق و هیچ گونه دروغی می‌توان پرطرفدارترین و شلوغ ترین مقصد تور ایرانیان در نوروز دانست. این کشور با شهرهای متنوعش، استانبول ،آنتالیا، کوش آداسی جاذبه‌های فراوانی را در برای مسافران دارد ضمن اینکه تورهایش همچنان قیمت مناسبی نسبت به سایر کشورها برای ایرانیان دارد.



تور استانبول نوروزی

تور نوروزی استانبولبرای آن دسته از افرادی که عاشق محله‌گردی قدیمی و دیدن جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی باستانی هستند، بسیار مناسب است. ضمن اینکه استانبول جاهای دیدنی طبیعی هم دارد تنگه بسفر از زیبایی ها بی نظیر استانبول است و این تنوع جاذبه‌هایش باعث شده درصد زیادی از مسافران ایرانی را به خودش اختصاص دهد. در کنار همه این موارد خرید ارزان قیمت هم برای خودش جذابیت خاصی دارد



تور آنتالیا نوروزی

تور نوروزی آنتالیا، مناسب مسافرانی است که در تعطیلات نوروزی می‌خواهند استراحت کنند و از هوای بهاری و ریلکس بودن لذت ببرن و تفریحات متنوعی داشته باشند. همچنین با توجه به برگزاری تورهای آنتالیا یک هفته، نوروز بهترین زمان برای سفرهای طولانی مدت است. هم از ساحل هم از امکانات داخل هتلها نهایت استفاده کرد. تور آنتالیا با پرواز ترک و ایرانی انجام میشود.




تور کیش نوروزی

تور نوروزی کیش ویژه مسافرانی که هوای گرم با طی مسافت کم برای سفر نوروزی دوست دارند .برای آنهایی که کیش را با حال و هوای زنده و شب های ساحل زیبای خیلخ فارس و ویژه می‌خواهند بهترین فرصت سفر است. در واقع می‌توان گفت از آنجایی که در تور نوروز کیش مسافرهای ورودی به بیشترین میزان در سال می‌رسند، برنامه‌های ویژه‌ای هم در جزیره کیش برای مسافران نوروزی تدارک می‌بینند از جنگ های شادی و برانامه های شاد گرفته تا کنسرت و شب نشنی . همچنین پاساژها و رستوران‌ها با موزیک ها زنده تا دیروقت باز هستند و در کل می‌توان گفت نوروز کیش بهترین و زیبا ترین زمان، تنها وقتی است که جزیره کیش از آن حالت سکوت و آرامش همیشگی‌اش خارج می‌شودو تبدیل به یه شهر پر هیجان میشود. تورهای نوروزی کیش به دلیل آب و هوای مطلوب و استفده از دریا کیش در بهار هم بسیار پرطرفدارند. هر چقدر بخواهید می‌توانید در کنار ساحل پیاده‌روی دوچرخه سواری متور سواری کنید یا با دوچرخه جزیره را دور بزنید.


تور دبی نوروزی

تور نوروزی دبی با هوای عالی و مطلوب با شهری لوکس با آسمان خراشهای زیبا در نوروز مناسب آنهایی است که سفری لوکس و مدرن را در شهر دبی می‌خواهند تجربه کنند. از نوروز پارسال تا امسال چندین جاذبه جدید به دبی اضافه شده و هر سال هم به تعداد این جاذبه ها اظافه میشود که برای آنهایی که عاشق دیدن جاذبه‌های مدرن و لوکس هستند، لذت بخش است. از شهر ابوظبی گرفته تا پالم جمیرا و ازون طرف تا راس الخیمه همه وهمه با هتلهای لوکس جذابیت سفر 1000 برابر می کند

تور ارمنستان نوروزی

تور نوروزی ارمنستان مقصد محبوب و ارزان قیمت دیگری برای آنهایی است که دنبال مسافتی نزدیکتر با هزینه کم می‌گردند. ارمنستان از کشورهای نزدیک و ارزان اطراف ایران است که سفر به آن برای ما ایرانیها به صرفه است، مخصوصا اگر تصمیم بگیرید به صورت زمینی و گروهی شهر ایروان آن سفر کنید. ارمنستان هم جاذبه های تاریخی و طبیعی همه برای خرید و گشت گذار بسیار ارزان است را در کنار هم دارد ضمن اینکه حال و هوای نوروز هم بخاطر نزدیک بودن رسومات ما به هم در آنجا می‌توانید حس کنید.


ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران

برای اطلاع از تورهای آفری شماره خود را وارد نمایید
کد امنیتی
جهت مشاوره رایگان تلفنی کلیک کنید